سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین اخبار تکنولوژی
[ و چون از صفین باز مى‏گشت ، به گورستان برون کوفه نگریست و فرمود : ] اى آرمیدگان خانه‏هاى هراسناک ، و محلتهاى تهى و گورهاى تاریک ، و اى غنودگان در خاک اى بى کسان ، اى تنها خفتگان اى وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما بى شماییم و به شما رسندگان . امّا خانه‏ها ، در آنها آرمیدند ، امّا زنان ، به زنى‏شان گزیدند . امّا مالها ، بخش گردیدند . خبر ما جز این نیست ، خبرى که نزد شماست چیست ؟ [ سپس به یاران خود نگریست و فرمود : ] اگر آنان را رخصت مى‏دادند که سخن گویند شما را خبر مى‏دادند که بهترین توشه‏ها پرهیزگارى است . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   فرشید بیران  

دارا بودن ولتاژ 3/86 ولتی برای دستگاه جدید سامسونگ به‌معنای آن است که ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود. چند روز قبل گفته شده بود که گلکسی اس 11 پلاس به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. درنظر داشته باشید که باتری گلکسی اس 10 پلاس، 4100 میلی‌آمپرساعتی و باتری گلکسی نوت 10 پلاس نیز 4300 میلی‌آمپرساعتی است. این بدان معنی است که نسخه‌ی استاندارد گوشی هوشمند بعدی گلکسی S با باتری بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌های پلاس گوشی‌های هوشمند نسل فعلی سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد البته هنوز مشخص نیست که گلکسی اس 11 با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد یا خیر.  کماکان باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته شود.قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.


 

نوشته شده توسط:   فرشید بیران  

قابلیت جدید با وجود عجیب بودن قطعا جالب خواهد بود. سرویس ایمیل به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون دانلود ایمیل‌ها آن‌ها را به ایمیل خود پیوست کند. فقط کافی است یک یا چند ایمیل را در پنجره‌ی Compose بکشید و رها کنید تا همه‌چیز تکمیل شود. از طرف دیگر، می‌توان یک یا چند ایمیل را از نمای مکالمه انتخاب کرده و با استفاده از منو‌ی سه‌نقطه و دکمه‌ی آن‌ها را پیوست کرد.قابلیت مذکور کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما ظاهرا شرایطی وجود دارد که پیوست کردن ایمیل‌ها توجیه بیشتری نسبت به فوروارد جداگانه‌ی آن‌ها دارد. مثلا فرض کنید شخصی بخواهد چندین پیام مرتبط با یک موضوع خاص را فوروارد کند. اگر ایمیلی پیوست شود کل نمای مکالمه (و انباشت) آن حفظ خواهد شد؛ به همین دلیل دنبال کردن آن برای شخص ثالث راحت‌تر از ارسال بخش‌های پیام به‌صورت تک‌به‌تک است.ارسال ایمیل‌ها به‌صورت پیوست‌شده همچنین این امکان را به کاربر می‌دهد تا پیام خلاصه‌ای برای دریافت‌کنندگان خود بنویسد و ‌آن‌ها را برای آنچه قرار است مشاهده کنند، آماده کند. پیوست‌ها می‌توانند به‌صورت مستقیم در ایمیل دریافت‌کننده باز شوند؛ زیرا هر ایمیل پیوست‌شده به فایلی با پسوند تبدیل می‌شود. می‌توانید هر تعداد که می‌خواهید ایمیل پیوست کنید. وقتی روی پیوست کلیک می‌کنید، پنجره‌ی جدیدی باز خواهد شد قابلیت پیوست ایمیل از امروز تا 21 ژانویه (1 بهمن) به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد که در این تاریخ همه باید این قابلیت را دریافت کرده باشند.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 اردیبهشت 13
امروز:   3 بازدید
دیروز:   1  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
جدیدترین اخبار تکنولوژی
اوقات شرعی
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com