سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین اخبار تکنولوژی
دل، دفتر اندیشه است . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   فرشید بیران  

چهارشنبه 98 آذر 20  11:45 صبح

Morteza Ashrafi Bi Saro Pa

منیجر موزیک و ترانه سرا خود خواننده یوده که بهترین های خودش رو در موسیقی بی سر پا به نمایش گذاشته و در اخرم که باید تنظیم کننده و رو بگیم اونم کسی نیست جز حسن بابا

آهنگ جدید و متفاوت بی سر و پا از مرتضی اشرفی به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

چقد دورم زدن عشقم تو فقط دورم بودی
حرف پشتم زدن عشقم تو فقط پشتم بودی


تو رفیقی که نمیذاری یه مو از سر من کم شه
تو یه کاری کردی این بی سروپا دوباره آدم شه
نذاشتی کمرم خم شه
تو رفیقی که نمیذاری یه مو از سر من کم شه
تو یه کاری کردی این بی سروپا دوباره آدم شه
نزاشتی کمرم خم شه
امشب نیای دیگه فردا دیره امشب نیای عاشقت میمیره
راستی عشقم دیگه چشمام تاره اینا آثاره عاشق بیماره
تو رفیقی که نمیذاری یه مو از سر من کم شه
تو یه کاری کردی این بی سروپا دوباره آدم شه
نذاشتی کمرم خم شه
تو رفیقی که نمیذاری یه مو از سر من کم شه
تو یه کاری کردی این بی سروپا دوباره آدم شه
نذاشتی کمرم خم شه
این زوها اگه دقت کرده باشید به گونه ای بازار موزیک دست یکی به نام مرتضی افتاده که بسیار حرفه و خوب داره پیش میره و هر ترکی رو که بیرون میده به بازار موزیک تزریق میکنه خیلی ها روش قفلی میزنند و حالا هم یک شاهکار تازه رو ساخته که حتما در پلی لیست جا داره


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 اردیبهشت 13
امروز:   10 بازدید
دیروز:   1  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
جدیدترین اخبار تکنولوژی
اوقات شرعی
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com